Synthesis Roma 98DC i Synthesis Roma 117DC. – Test WSTEREO

By Michał Czarnota Końcówki Mocy, Przedwzmacniacze Gramofonowe, Synthesis, Test Brak komentarzy do Synthesis Roma 98DC i Synthesis Roma 117DC. – Test WSTEREO

„Zestaw pre/power Synthesis Roma 98DC i 117DC daje dużo frajdy ze słuchania muzyki. Przede wszystkim za sprawą świetnej dynamiki i werwy, z jaką ją podaje. Wszystkie rytmiczne aspekty są naprawdę mocną stroną tego systemu. A więc atak, szybkość, zaznaczanie akcentów i skala grania naprawdę mogą się podobać. Drugim popisowym numerem włoskiego dzielonego wzmacniacza jest przestrzeń – bardzo swobodna, z doskonałymi planami i wybrzmieniami w głąb. Tonalnie jest w zasadzie neutralny, na dole pasma mamy odrobinę ocieplenia, co zresztą sprawia, że słucha się go z większą przyjemnością. System gra rozdzielczo, ale nie chirurgicznie; precyzyjnie, ale nie przesadza; zachowuje płynność bez utraty detali.
Każdy z elementów ma też swoje prymarne cechy. Monobloki Synthesis Roma 98DC odpowiadają za kapitalną przestrzeń, która zostaje zachowana w systemie. Ale osobno dają brzmienie nieco bardziej ciepłe i mięsiste od tego, z jakim mamy do czynienia w całym systemie. Bardziej stawiają też na płynność prezentacji niż na wyśrubowaną rozdzielczość, choć detali nie brakuje.
Z kolei przedwzmacniacz Synthesis Roma 117DC to emocje w czystej postaci, a to za sprawą świetnej dynamiki i werwy, z jaką prezentują muzykę. Rytm, szybkość, zrywność – to jego domena. Są też nieco bardziej rozdzielcze niż końcówki i tonalnie neutralne. A więc każdy znajdzie w tym systemie coś dla siebie.”

Zapraszamy do lektury testu:

  • Share: