„…W Tubular Bells Mike'a Oldfielda (CD, Virgin CDVX2001), d110 otworzył i rozszerzył zakres dynamiki i spowodował, że niższe, pulsujące dźwięki brzmiały mocniej i sprężyściej, nie stając się zbyt grubymi czy przeciążonymi. Ale poprawiło się też w górnej części zakresu audio. Dzwony rurowe, zwane również kurantami, były bardziej szczegółowe i brzmiały czysto.
Podobnie, w przypadku szerokiej gamy innych nagrań, poprawiła się reprodukcja instrumentów grających z wyższymi częstotliwościami. Dźwięk instrumentów perkusyjnych, takich jak: talerze, hi-hat czy tamburyny, miał lepszą strukturę, dokładność tonalną i wybrzmienie.”
„…Część piękna muzyki organowej tkwi w samej sile instrumentu, a długo wybrzmiewające nuty tworzyły imponujące podciśnienie w moim małym pokój. Chociaż mogłem sobie tylko wyobrazić wielkość wytwarzanego, podczas tego testu tortur, ciśnienia wewnątrz obudowy, d110 spisał się zadziwiająco dobrze jak na swój rozmiar i nigdy nie utracił równowagi. Co więcej, szczelna obudowa subwoofera oznaczała, że nie było słychać żadnego „sapania”, które może powstawać wówczas gdy przez port subwoofera przepływa więcej powietrza, niż można wymusić bez tego hałasu.”
“Biorąc pod uwagę szczelną obudowę, spodziewałem się, że d110 będzie mieć sprężysty atak i ceniony przy odsłuchu muzyki brak zamulenia i moje podejrzenia potwierdziły się wielokrotnie.”
„…Utwór zawiera fantastyczny bas, który uzupełnia chwytliwą melodię, a d110 nigdy się nie spocił, nawet gdy słuchałem go głośno.”
„…Odpowiedź basu była zwarta i wyraźna i nie pozostawała w pokoju ani przez chwilę dłużej, niż powinna. To że było to „imponujące” byłoby mało powiedziane.”